poniedziałek, 23 września 2013

Ramki na ścianach, czyli domowa galeria

Witajcie! Dzisiaj zajmiemy się tematem dekoracji ścian, a konkretnie ramkami na zdjęcia (celowo nie użyłam tutaj określenia "zdjęciami", bo przecież nie zawsze ramki do tego nam służą ;)). Przejdźmy do rzeczy najważniejszej: dlaczego tak bardzo kochamy ramki na zdjęcia?

Otóż według mnie jest to znakomity sposób na wyrażanie naszych osobowości, to my decydujemy gdzie ta ramka będzie wisieć, jak ona będzie wyglądać i co będzie prezentowała. Powieśmy je tak, aby każdego gościa ta galeria zachwycała, ale nas w szczególności. Niech to będzie miejsce, przy którym będziemy kochać stanąć i przyglądać się w nieskończoność. Nasze mieszkanie stanie się naprawdę NASZE i nabierze naszego charakteru :)

Istnieje cała masa sposobów wieszania takich ramek, więc trudno by je jakoś dzielić na poszczególne grupy, ale podzieliłam je na trzy główne, by łatwiej było się Wam zainspirować :) Oto trzy z nich :

Pierwszy sposób nazwałam regularnym, czyli kilka lub kilkanaście identycznych ramek uporządkowanych w tradycyjny sposób, zazwyczaj są to ramki dość duże chociaż małe wyglądają równie ciekawie :)





Sposób numer dwa to wyrównany . Skąd wzięłam tę nazwę? Przyjrzyjcie się poniższym zdjęciom. Na każdym z nich możemy dostrzec przechodzącą zazwyczaj przez środek (ale nie zawsze) poziomą linię prostą. Widzicie? To jest sposób na uporządkowanie i tak wymieszanych już ramek. Myślę, że jest bardzo ciekawy efekt :)






No i ostatni, trzeci sposób, myślę, że najbardziej efektowny a jednocześnie najtrudniejszy do zrobienia (ze względu na to, że nie zawsze się udaje) czyli misz-masz. Tutaj nie jest ważne, jakiego koloru jest ramka, jaki ma kształt, rozmiar, wykończenie... Liczy się ilość! i nieregularne układanie ich ;) Najpopularniejszy, dlatego zdjęć jest najwięcej :)










A pozostając w temacie, poniżej przedstawiam Wam mój dzisiejszy zakup w Pepco za jedyne 9,90!
Nie mogłam się oprzeć!! Jeszcze nie wiem gdzie to cudo zawiśnie, ale na pewno pokażę Wam efekty! :)



Mam dla Was wiadomości, pierwsza to taka, że pojawiły się kategorie na górze strony pod nagłówkiem, które będę regularnie uzupełniać. Ułatwi to wyszukiwanie różnych tematów :)
Drugą nowiną jest "Pomoc przy remoncie", proszę zajrzyjcie co tam jest! :) 
Ostatnia wiadomość to taka, że niedługo pojawią się posty DIY,czyli zrób to sam! :) Ogromnie się cieszę, bo będę prezentowała Wam fantastyczne pomysły jak zrobić coś z niczego a przy tym sama będę miała ogromną zabawę, bo każdy pomysł z internetu będę próbowała i sprawdzała, abym mogła Wam poradzić co nieco :) Zatem będą fotorelacje z DIY :) To tyle na dzisiaj! :) Ściskam!

Klaudia





21 komentarzy:

  1. Piękne ramki na zdjęcia, chyba zaopatrzę się w podobne cudeńka. ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają ramki ze zdjęciami na ścianach :) Sama bym chciała kiedyś takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful. Thank you - followed back. Love, Minnja

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pictures!! I love all of them!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te ramki ze zdjęciami na ścianach <3
    obserwuje

    ŚPIEWAM ,blog:
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie trafiłam, bo wlaśnie szukam inspiracji na ramki;d wybieram zdjęcia i mam zamiar tak udekorować pokój ;-)
    Obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza inspiracja mnie szczególnie urzekła !

    + również obserwuję ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ramki !!! Sama mam ich sporo przy schodach prowadzących na piętro ... Uwielbiam na nie patrzeć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje, kiedyś w sowim domu na pewno coś podobnego stworzę :)

    Czy mogę liczyć na 'klik' w banner SheInside? Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely post!
    Please take a look at my blog.
    http://palermostreetstyle.blogspot.it/
    And if you want follow me, I follow back
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się taki pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narazie niestety nie mam na tyle ładnych zdjęć, żeby je powiesić na ścianie, ale chciałabym miec taka ściankę z ramkami. Napewno kiedyś !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. I really love that how it look,great post

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze marzyłam o takim czymś w domu < 3

    http://ogarniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł. Też jestem zdania,że fotografie w ślicznych ozdobnych ramkach wyglądają obłędnie.:)
    Dziękuję za obserwację. Odwdzięczyłam się.
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie miałam żadnych ramek na ścianach, choć bardzo mi się podobają i byłyby świetną ozdobą... mam nadzieję, że kiedyś, w moim przyszłym domu lub mieszkaniu znajdzie się dla nich miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm... dobry pomysł na ozdobę!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście wyposażyłem mieszkanie w ramki na zdjęcia z Albumy Foto - sprawdź.
    Polecam serdecznie, mają naprawdę ciekawe propozycje w swojej ofercie i niskie ceny.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń