piątek, 10 stycznia 2014

Downloads - Kalendarz Styczeń 2014 / Calendar December 2014

Tak jak obiecałam dzisiaj dodaję spóźnione styczniowe tapety na pulpit :) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :) Wierzę, że zima nas jeszcze w styczniu zaskoczy pruszącym śniegiem :)
Zapraszam po zimowe inspiracje na weheartit.com klikając TUTAJ lub na wizytówkę z serduszkiem po prawej stronie :)

JEŚLI CHCESZ POBRAĆ KTÓRYŚ KALENDARZ KLIKNIJ W OBRAZEK I PRZYCIŚNIJ PRAWY PRZYCISK MYSZY I ZAPISZ JAKO.

IF YOU WANNA DOWNLOAD, CLICK ON THE PHOTO, NEXT CLICK RIGHT BUTTON OF YOUR MOUSE AND SAVE IT AS.











                                                                         Some backgrounds are from Internet Google Graphics




5 komentarzy:

  1. Świetny blog!!
    Zapraszam na mój blog:
    http://one-life-your-world.blogspot.com/

    oraz na:
    http://roxy-blog1.blogspot.com/
    http://ala-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dawno tutaj mnie nie było. Sporo zmieniło się w wystroju bloga, oczywiście na lepsze. Jest bardzo przytulnie, a również profesjonalnie. Również z niecierpliwością czekam na zimę i śnieg:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam 4 kalendarz, są świetne. Sama je robiłaś ? Czy mogłabym mieć prośbę abyś kliknęła u mnie w baner choies? Dla mnie to bardzo ważne :)wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kartki na styczeń!!
    Najlepszego życzę przy okazji, na 2014 rok|!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Wszystkie ładne, ale chyba 4 naj <3 Pozdrawiam gorąco, Małgoś

    OdpowiedzUsuń