niedziela, 23 lutego 2014

Ledowe szaleństwo, czyli podświetlony styl nowoczesny

Pomimo tego, że dzisiaj na dworze jest wspaniale a na myśl przychodzi mi zdanie Spring is swinging in the air , znalazłam chwilę (w końcu!), aby po dość długim czasie pokazać Wam coś, co kilka lat temu weszło na rynek i do tej pory utrzymuje się na stosunkowo wysokiej pozycji - to tylko moja opinia, nie posługiwałam się żadnymi statystykami ;)

Mówię o podświetlaniu listwami (albo punktami) LED. To stosunkowo tanie rozwiązanie, a bardzo efektowne. Stosowane przez korporacje do budynków, maniaków do samochodów, a przede wszystkim montowane w domach. Oczywiście takie oświetlenie można zastosować do każdego stylu wnętrzarskiego, jeżeli jest to zrobione umiejętnie, ale dzisiaj posłużę się tylko stylem nowoczesnym. 
Poniżej przedstawiam Wam kilka inspiracji, na pewno spodoba się Panom, ale myślę, że niektóre Panie także lubią gadżety :) 












Jest cała masa sposobów na zrobienie podświetlenia we wnętrzu. Przede wszystkim trzeba zaznaczyć, że sposobów jest nieskończenie wiele, wszystko zależy od kreatywności pomysłodawcy. Wystarczy wyobraźnia. Może to być najpopularniejsza korona przedstawiona na powyższym zdjęciu, ale może to być także podświetlenie spod albo znad mebli, pod stopniami schodów, we wnęce, za telewizorem... Jak już wcześniej pisałam wszystko zależy od Was. No i nie bójcie się odważyć, czasami całkiem przypadkowo można stworzyć niepowtarzalny efekt, ważne, aby Wam się podobało. Poniżej kilka szalonych inspiracji! :)









Jeżeli podoba Wam się idea podświetlania nie pozostaje nic innego jak kupić taśmy LED i rozświetlić Wasze mieszkanie :) Taśmy możecie kupić w BARDZO przyzwoitych cenach na ekotaniej.pl, lampy.pl oraz leduj.pl . Za jakiś czas pokażę Wam jaki efekt wyszedł u mnie w domu. :)
Zapraszam na inny oświetleniowy post TUTAJ :)
Miłej niedzieli, kochani ! :)

Klaudia

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się to w niektórych przypadkach i miejscach, to się wręcz zachwycam :) W knajpkach rewelacja. Czasem w łazienkach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie rozwiazania :) sama zrobiłam sobie taki pasek ledowy rzy akwarium :)

    zapraszam do siebie na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  3. W łazienkach szczególnie ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie w łazienkach ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ledy podobają na suficie :) albo jak są wnęki w ścianie. Za to rozwiązanie ze schodami albo nawet w kuchni jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń