wtorek, 26 stycznia 2016

Po długim czasie Instagram 2015 :)

O rety, jak ten czas leci! Dawno nie przekonałam się o tym aż tak bardzo jak teraz! Sądziłam że minęło z pięć miesięcy, a nie aż 10 od ostatniego wpisu! Nie obiecuję poprawy, bo w moim życiu tyle się dzieje, że ciężko nadążyć i pogodzić kilka tematów naraz.
Rok 2015 był najwspanialszym rokiem, który pamiętam. Zrozumiałam wiele rzeczy, ustaliłam swoje priorytety, potrzeby, sądzę, że znalazłam swój kierunek, w którym się rozwijam. Marketing sieciowy, rozwój osobisty, wiedza finansowa i inwestycje, obrót pieniędzmi to coś, czym się zajmuję :) 
Miałam się wyprowadzić z rodzinnego domu, zamieszkać z moim wówczas chłopakiem i dekorować  nasze mieszkanie, które chciałam Wam tutaj pokazać. Niestety w życiu jest jak jest i plany się zmieniają, ludzie krzyżują i zmieniają drogi, więc nadal pomieszkuję w swojej białej sypialni na poddaszu :)

W listopadzie wyjechałam w podróż po Europie i wróciłam tuż przed świętami, zobaczyłam masę wspaniałych miejsc, Hiszpania, Francja, Włochy, Austria i wiele innych :) Powiedzenie o tym, że podróże kształcą... faktycznie coś w tym jest, ja po powrocie bardzo dojrzałam, zrozumiałam czego chcę od życia, dlatego jeśli ktoś Wam kiedyś powie "no chodź! zróbmy coś szalonego" i faktycznie masz ochotę, aby to zrobić - to po prostu to zrób! :)






Dziś mam dla Was przegląd moich ulubionych instagramowych zdjęć z roku 2015, link do instagrama w prawej kolumnie bloga :) Kolejny wpis będzie złożony z moich 60 inspiracji :)
Mam nadzieję, że w końcu znajdę więcej czasu, żeby częściej tutaj zaglądać,
Dziękuję Wam, że byliście obecnie nawet, gdy mnie tu nie było, takie rzeczy motywują do powrotów :) Do następnego,
Klaudia

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twojego instagrama, robisz przepiękne zdjęcia. Bardzo się cieszę, że Twój rok 2015 był tak udany i czekam na inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, świetne zdjęcia, szkoda, że tak rzadko tu piszesz, ale wiadomo - życie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia zapierające dech w piersiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia :) i wspaniały kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że już Cię nie ma na blogu :( Sa może jakieś szanse na powrót ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie spędzasz czas! Zdjęcia będą jako super wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Bardzo lubię blogi tego typu. Będę na pewno tutaj częściej zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz bardzo pięknie kochana. Liczę na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba miec duże wyczucie aby zrobić tak dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog prowadzony z pasją i pomysłem :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Instagram to świetny sposób na zatrzymanie ulubionych chwil w jednym miejscu i powracanie do nich. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń