czwartek, 5 grudnia 2013

Lampki choinkowe we wnętrzach, czyli dekorujemy dom światłem

Kochani! :) Przyszedł czas na jeden z najprzyjemniejszych momentów w roku, a co za tym idzie - na post, na który tak długo czekałam ! :) Dzisiaj o tym, jak wykorzystać lampki choinkowe i inne sznury świetlne do dekoracji naszego gniazdka. Sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie, i mam nadzieję, że Was zainspiruję :) Pomysłów jest cała masa, jestem przekonana, że nieraz widzieliście zdjęcia sypialni udekorowanych lampkami. No to ja Wam dzisiaj serwuję porcję takich zdjęć, a wręcz podwójną, ale o tym na końcu posta :) Nie muszę za dużo tu wyjaśniać, tłumaczyć- zdjęcia mówią same za siebie :) Alternatywa dla najpopularniejszych cotton balls :)

Wiele wspaniałych lampek znajdziecie na lampy.pl, serdecznie polecam! :)



Wieszając lampki choinkowe w pobliżu okna bądź lustra - efekt jest podwójny!
Odbicie sprawi, że światła będzie jeszcze więcej :) Sami to sprawdźcie! :)            

















powyższe zdjęcia zostały znalezione na Weheartit.com
















Ale to nie koniec ! Więcej inspiracji znajdziecie klikając TUTAJ bądź w moją wizytówkę z serduszkiem weheartit.com po prawej stronie :) A w następnym poście DIY jak zrobić samemu girlandę świecącą :)

10 komentarzy:

  1. :) c u d n i e! wszystkie opcje mi sie podobaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lamki zawieszone nad łóżkiem, to coś wspaniałego. ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają te wnętrza skąpane w światełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudowne :) najbardziej podobają mi się na zdjęciu z Ikeii (bodajże z zeszłego roku to jest i już wtedy się zakochałam w tym widoku), no i jeszcze cała aranżacja przy czarnych ramach okna :) love it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu Zimowo ! Wspaniale światełka to to co ja lubię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne! Tylko gdzie można takie kupić w normalnych cenach? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne ! Najbardziej jednak podobają mi się najprostsze żarówy na kablu.
    Wczoraj wyruszyłam di Ikea po jakieś gwiazdki i wyobraź sobie, wszystko wykupione!

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje sprzed dwóch lat, ale moim zdaniem dalej aktualne - piękne, zwłaszcza te w zimnych barwach. Szkoda tylko że nie wrzuciłaś nic z wężami świetlnymi, bo to też piękne rozwiązanie i też takie uniwersalne jak lampki choinkowe. Nawiasem mówiąc, szkoda, że przyjęło się nazywać te lampki choinkowymi i kojarzyć je tylko ze świętami, bo poza okresem świątecznym też pięknie zdobią, ale jednak czasem ludzie dziwnie na to patrzą, jak ktoś ma lampki przez cały rok - "nie chce jej się zdjąć" itp.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam do ściany: https://amled.pl/czym-przykleic-lampki-choinkowe-do-sciany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się spodobał pomysł z choinką na ścianie. Rewelacyjnie to wygląda.
    Polecam zakupić takie lampki w hurtowni internetowej https://pm-m.pl/271-artykuly-dekoracyjne, myślę że mają tam najtaniej. Mają tam również wiele innym przydatnych dodatków :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń