czwartek, 28 listopada 2013

Downloads - Kalendarz Grudzień 2013 / Calendar December 2013

Jak ten czas prędko leci! Nie wiem, czy to dobrze, czy to źle, ale do świąt zostało tak niewiele! A teraz to już w ogóle pójdzie z górki! Jestem ciekawa czy już się przygotowujecie do Bożego Narodzenia, każdego dnia staram się coś zrobić, albo chociaż zaplanować. Pałam energią, optymizmem, a jednocześnie spokojem ducha i opanowaniem :) 

Dzisiaj mam dla Was grudniowe kalendarze do pobrania. Zrobiłam w dwóch językach, angielskim i polskim, bo, pomimo tego, że Polaków odwiedza mnie więcej, to i z reszty świata się kilkanaście osób znajdzie :) Jeżeli zależy Wam na którymś z kalendarzy, aby był po polsku - napiszcie w komentarzu. Trochę ich się nazbierało tym razem, ale to dlatego, że są większe możliwości w związku ze świętami :) 

JEŚLI CHCESZ POBRAĆ KTÓRYŚ KALENDARZ KLIKNIJ W OBRAZEK I PRZYCIŚNIJ PRAWY PRZYCISK MYSZY I ZAPISZ JAKO.

IF YOU WANNA DOWNLOAD, CLICK ON THE PHOTO, NEXT CLICK RIGHT BUTTON OF YOUR MOUSE AND SAVE IT AS.


























Some backgrounds are from Internet Google Graphics

I hope you like it and you're going to use it on your computer wall.

Mam nadzieję, że Wam się podobają, mogę zrobić indywidualne, jeżeli chcecie - piszcie :)
Całuję! :)
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Wybieram 3 od końca ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne projekty. Ja już cały grudzień mam w głowie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia, kochana piszę do Ciebie i piszę. Nie wiem dlaczego moje maile nie dochodzą :(
    A już myślałam, że to listonoszowi spodobał się mój prezent :)))
    Przed chwilą znowu wysłałam Ci mój adres, daj proszę znać czy w końcu dotarł.
    Przepraszam Cie serdecznie za kłopot, do usłyszenia.Ściskam, Marta
    A jeśli chodzi o kalendarz, to jest śliczny, a ja polubiłam ten zielony z bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym musiała wybrać jeden to 9 od dołu najbardziej mi się podoba. Idealny na Boże Narodzenie :) Ale reszta też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń