sobota, 26 października 2013

DIY zrób to sam : jesienna dekoracja świecznika

Hej ! Zainspirowana piękną jesienią dzisiaj po południu zabrałam się do robienia kilku projektów DIY. Ale jak się domyślacie, rozłożę to wszystko w czasie :)



U mnie w ogródku rośnie jarzębina, a że już pora, by ją zerwać postanowiłam ją trochę wykorzystać. Miałam na nią pewien pomysł, ale urodził się problem...
Nie dość, że nie miałam wysokiej grubej świecy, to w dodatku w miarę palenia się takiej świecy, jarzębina powpadałaby do niej, a to mogło być niebezpieczne. I tak właśnie wpadłam na pomysł jak połączyć jarzębinę z podgrzewaczami! :) Poniżej fotki!




Ważne jest, aby zwrócić uwagę na dekielki, których się używa. Muszą one się mieścić w naszym naczyniu, a górne 3 muszą być węższe. Dobrze, aby dekielek położony najniżej był nieco większy od pozostałych, gdyż musi stanowić stabilną podstawę.


Teraz trzeba posklejać dekielki razem. Ja użyłam kropelki, bo działa najszybciej i mam pewność, że mi się nie rozpadnie :)


Następnie obklejamy dekielki taśmą klejącą. Ja użyłam izolacyjnej, gdyż jej czarny kolor nie psuje efektu końcowego, możecie taką dostać już za 1,50zł :)




Jeżeli Wasza piramidka zmieściła się w naczynie, czas na ostatnią prostą :) Odrywamy potrzebną ilość jarzębiny i wypełniamy nią nasze naczynie.



EFEKT KOŃCOWY :)




Jak Wam się podoba? Dzięki podstawie można bez problemu wymieniać podgrzewacze bez konieczności rozwalania całej dekoracji (jak to jest w przypadku dużej świecy).
Przyznam, że jestem bardzo zadowolona a zajęło mi to dosłownie 5 minut! :)

Klaudia


Zdjęcia wykonane są przeze mnie, proszę o ich nie kopiowanie

14 komentarzy:

  1. genialny efekt! sama uwielbiam DIY <3
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :)
    Buźka i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł ! :)

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki, każde :D takie rozwiązanie wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny świecznik. Najgorsze w sumie jest to, że może nie utrzymać się długo. Często robiłam rzeczy z jarzębiny, choćby biżuterię czy inne dekoracje, i nie chciały ładnie schnąć.
    Masz może adres e-mail? Chciałabym do Ciebie napisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł super, nie wpadłabym na to :)


    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, swietny pomysl gratuluje inwencji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie lubie samodzielnie wykonane dekoracje ;) a ta świeczka pomysł rewelacyjny ! ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły na blogu! ;)
    Zapraszam do siebie: http://obiektywemuchwyconeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. łał wyszło Ci naprawdę ładnie :) lubie takie dekoracje sezonowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie to wszystko wygląda i ta czarna podstawka nie razi, tylko pasuje do kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń