czwartek, 24 października 2013

Własny kąt, czyli chwila dla siebie w domowym zaciszu

Jesień... nie wiem czy już to pisałam, ale ja ją kocham! Za co? Za wełniane swetry, ciepłe szaliki, orzeźwiające powietrze, piękne kolory, grube koce i gorącą czekoladę. Jednak nie zawsze jest tak przyjemnie i przeżywamy katusze w związku z ciśnieniem i pogodą. Dlatego potrzebujemy chwili dla siebie, szybkiej regeneracji i odpoczynku. No tak, ale nie mamy pieniędzy ani czasu na wakacje, brak chęci na długi spacer, a SPA jest stratą pieniędzy. Jak mam wypocząć? BeautifulSolution dzisiaj przedstawia Wam rozwiązanie!!

Idealnym sposobem na taką regenerację jest zorganizowanie sobie miejsca, w którym będziemy czuli się bezpiecznie, ciepło, przytulnie i będzie naszą oazą spokoju. Najważniejsze, żebyśmy mieli na czym wygodnie siedzieć, albo leżeć ;) Potrzeba tylko kawałka miejsca, kilku poduszek, koca, krzesła bądź fotela i odrobiny chęci i kreatywności! Można też zrobić z naszego łóżka własną idyllę, układając na nim całą masę miękkich poduszek i dekorując na przykład lampkami choinkowymi. Świetnie sprawdzają się również pozawieszane dookoła tkaniny, które optycznie zmniejszają nasz kąt, ale za to staje się on bardziej przytulny. Poniżej kilka przykładów :)






powyższe zdjęcia znalezione w google.com













Teraz zaprezentuję Wam inny sposób urządzenia sobie własnego kątu, coś o czym zawsze marzyłam, lecz nigdy nie miałam takiej możliwości i wiem, że zadbam w przyszłości o to, aby moja córka miała właśnie takie miejsce (wybiegam daleko w przyszłość :D ). Mianowicie mam na myśli siedzisko na parapecie, siedzisko pod oknem, window seat, jak kto woli! :) 












Pamiętajcie, że najważniejszy jest klimat, nastrój i wygoda. To wy macie tam się dobrze czuć, więc warto mieć przy sobie rzeczy, które lubimy. Ulubioną książkę, ulubione słodycze, pyszną herbatę, odpowiednie klimatyczne światło, kadzidełka lub świeczki o zapachu, które uwielbiamy.

TERAZ MOŻESZ PRZYKRYĆ SIĘ KOCEM, WZIĄĆ ŁYKA GORĄCEJ CZEKOLADY, ZAPALIĆ LAMPKI, POPATRZEĆ ZA OKNO I ROZKOSZOWAĆ SIĘ TĄ CHWILĄ.
BO TA CHWILA JEST SPECJALNIE DLA CIEBIE, TYLKO DLA CIEBIE. I TY NA NIĄ    Z A S Ł U G U J E S Z :)

Klaudia

13 komentarzy:

  1. Ale piekne wnetrza :) az nabrałam ochoty na krótka drzemke w takiej sypialnii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia, masz swojego faworyta wśród zaprezentowanych kątów? Ja tez marzę o wykuszu. Fajna sprawa.

    pozdrawiam,
    Joanna z Lovearti Studio

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł z wypoczynkiem przy oknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne inspiracje, chce cos zmienic w meiszkaniu wiec na pewno sie przyda :)

    ja tez juz obserwje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Taki kącik przy oknie to coś pięknego!! ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak! dzis jest taki dzien ze na pewno przydal by mi sie taki kacik samotny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przykłady znalazłaś! Będziemy zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje...Uwielbiam te szerokie parapety pod oknem...Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love all of these :)

    Federica
    www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie zakochanych w jesienie ;-)
    Lecę wyjąć światełka halloweenowe zatem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne połączenia . Białe , kremowe pokoje są najpiękniejsze i mają najwięcej uroku . : )


    ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń