środa, 16 października 2013

Jesienne dni, czyli zwolnij tempo i zrób coś dla siebie

Witajcie! Ostatnio wspomniałam, że od następnego wpisu pojawią się jesienne posty, właśnie z tym dzisiaj do Was przychodzę :) Dzisiaj nie będzie nic konkretnie wnętrzarskiego, ale znalazłam kilka jesiennych inspiracji jak przyozdobić nasz dom barwami tej pięknej pory roku.

Oczywiście nie może zabraknąć dyni, jarzębiny i skarbów lasu. Kolorystyka
pomarańczowo-czerwono-brązowa, pamiętajcie o pięknych kolorowych liściach i szyszkach.
Poniżej kilka inspiracji, a pod nimi mała niespodzianka, której nie planowałam! :)













Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie spośród tych inspiracji :) A teraz chciałabym Wam zaprezentować drugą część dzisiejszego posta. Zapraszam! :)

Dzisiaj wyciągnęłam moją mamę z domu, po remoncie wciąż panuje chaos i nieugięty kurz, dlatego i ona i ja na tym skorzystałyśmy, wybierając się na spacer do lasku obok mojego domu :)
Warto jest korzystać z ostatnich promieni słońca, które jeszcze wystarczająco nas ogrzewa, tworząc przy tym niesamowity klimat w lasach pełnych pięknych i różnorodnych barw. Przedstawiam Wam poniżej kilka zdjęć, które udało mi się zrobić podczas spaceru :)










Proszę Was wyjdźcie z domu i zróbcie coś dla siebie, czyli spędźcie dwie godzinki dotleniając się ze swoją rodzinką! :) Gwarantuję Wam, że poczujecie się duuużo lepiej! :)
Pozdrawiam Was serdecznie pełna energii! :)

Klaudia


Jeżeli chcesz mnie obserwować-ZAOBSERWUJ i napisz o tym w komentarzu. Obiecuję się odwdzięczyć :)

If you want to follow each other-FOLLOW ME and tell me about it in comment , I promise I'll follow u back :)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam piękną, złotą jesteń. ;) Przepiękne dodatki do mieszkania i śliczne zdjęcia ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely pictures. Following you back on gfc.
    Love
    New Post
    Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę porę roku :)
    świetne zdjęcia :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienny wystrój ma w sobie coś przyciągającego :)

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jest przepiękna. Świetne są te Twoje zdjęcia, szczególnie kicia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudowne, klimatyczne <3
    Obserwujemy? (+facebook)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka kicia a zdjęcie jej na tle drzew superowe !
    Twoja ?
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mogę ani zwolnić tempa ani zrobić nic dla siebie. Nie ma czasu.
    Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie słodkie z kotem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory jesieni w mieszkaniu do nie nie przeawiaja... no chyba, ze garsc lisci w wazonie...ale zdjecia z pobliskiego lasu boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielnik wiejski to miejsce mojej znajomej, która jest niedoścignioną pisarką- tworzy piękne rzeczy i słowami i ..rękoma : )

    OdpowiedzUsuń