wtorek, 1 października 2013

Jeden pokój i kilka osób, czyli gdy Twój dom jest za mały

Witajcie! Kilka dni mnie tu nie było, ale to wszystko przez ten remont ;) Tak czy siak przez najbliższe 2-3 tygodnie będę miała mniej czasu niż zwykle, ale postaram się to wszystko jakoś pogodzić :)
Już przechodzę do dzisiejszego tematu :)

Mało pomieszczeń. Czasem jest to problemem, a czasem sprzyja i jest ich wystarczająco. Są różne sposoby, cała masa pomysłów jak powiększyć je optycznie i jak je zaaranżować. Ale o tym kiedy indziej. Dzisiaj o tym, jak się w takich pokojach pomieścić, gdy ma w nim mieszkać kilka osób.

Są różne metody, by załatwić tę sprawę. Zazwyczaj jest t problemem w domu, gdzie są dzieci.  Najważniejsze to przemyśleć cały układ danego pokoju i odseparować w miarę możliwości dwie (lub więcej) równych powierzchni. Dlaczego równych? Nikt z nas nie lubi być pominięty lub dostawać mniej, nie chcemy przecież, aby ktoś czuł się gorszy. Gdy już podzielimy pokój na części, możemy zabierać się do pracy. Najlepszym i najbardziej efektownym sposobem jest zaaranżowanie każdej z części inaczej. Niech o wyglądzie tych przestrzeni zadecydują osoby, które mają tam mieszkać. Będziecie mieli wówczas pewność, że będą się tam czuli dobrze.

Spójrzcie na poniższe zdjęcia. Pokoje zostały tak zrobione, że wyglądają jakby to były osobne pomieszczenia. Każdy czuje się swobodnie, wszyscy zadowoleni :)



Prawda, że wyglądają świetnie? Jednakże nie ma potrzeby oddzielać ich ścianką działową. Wystarczy meble różnego koloru, dwa kolory farby bądź różne tapety. Można miedzy łóżkami postawić regał bądź ozdobny parawan, ale i to nie jest konieczne. Spójrzcie tylko:






Jeżeli jesteś zgodny ze swoim współlokatorem, bratem, siostrą, albo Twoje dzieci nie są w ciągłej kłótni możesz po prostu urządzić go jednolicie :)




A jakie wy znacie sposoby na dzielenie się pokojem? 
Wybaczcie, że pokoje są dziecięce, ale nie znalazłam nic ciekawego bardziej dorosłego, ale myślę, że to idealne przykłady jak rozwiązać ten problem :) 
Piszcie w komentarzach, jeśli chcecie, abym o czymś napisała na blogu, jeśli macie jakiś problem z zaaranżowaniem Waszego wnętrza, z chęcią Wam pomogę go rozwiązać :)

Klaudia

7 komentarzy:

  1. Jak byłam mała to zawsze chciałam mieć takie łóżko, jak na drugim obrazku. :) Genialne rozwiązanie do wysokich pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nr 1. ;) świetny pokój dla dzieciaczków ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 3 i 5 super :)) wszystkie mi sie podobaja , ale te dwa najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog . ! : ) Moim zdaniem 3 , 5 i 6 są najlepsze . Ale 3 to mój faworyt , jest cudowny . ; 3


    ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi ja mam 80m mieszkanie ktore dziele z moim mezem i jest mi malo :P :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 i 6 , jak dla mnie najlepsze : D . Świetne pokoje = ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń